30. sij 2013.

Ljubav majke

 



Dječak je došao u kuhinju gdje je majka spremala večeru. Uz smiješak je mami pružio papir. Majka je obrisala ruke u krpu, uzela papir i krenula čitati. Pisalo je sljedeće:
Za čišćenje moje sobe za cijelu nedelju: 10 eura
Za čišćenje dvorišta: 20 eura
Za odlazak u prodavnicu: 10 eura
Za čuvanje mlađe sestre dok si bila u šopingu: 25 eura
Za bacanje smeća: 10 eura
Za dobre vladanje u vrticu: 20 eura
Ukupan iznos: 95 eura.

Nakon što je pročitala tekst majka se malo zamislila. Dječak je mogao vidjeti kako joj kroz misli prolaze razna sjećanja. Majka je uzela olovku, preokrenula papir na drugu stranu i evo što je napisala:

Za devet mjeseci kojih sam te nosila dok si rastao unutar mene: Besplatno
Za sve neprospavane noći zbog tebe, bdijenja, liječenja i molitve: Besplatno
Za sav trud i suze koje si uzrokovao sve ove godine: Besplatno
Za sve noćne strahove i brige za ono što nam donosi sutra: Besplatno
Za sve igračke, hranu, odjeću čak i brisanje tvog nosa: Besplatno
Sine, na kraju svega kad se zbroji cijena moje ljubavi ukupan iznos ispada: Besplatno

Dječaku se pojavila velika suza u oku kada je završio čitati što je majka napisala. Obrisao je suzu, pogledao majku i rekao: «Mama, ja te jako volim.» Zatim je uzeo papir i olovku i debelim slovima napisao: PLAĆENO U CIJELOSTI

by nepoznati autor

Nema komentara:

Objavi komentar