26. sij 2013.

kad voljeni nedostaju... moja majka



Bilo koje riječi slaba su utjeha onima koji ne mogu preboljeti i čije duše zaplaču kad zabole   sjećanja, prošlo je 16 godina...

I ewo opet...
po ko zna koji put za tobom placem




 


Gubitak jednog ili oba roditelja je gubitak i stres koji doživljava osoba, bez obzira na godine. Stres usled smrti roditelja ili usled odvajanja od roditelja podjednako je težak, jer smo uz roditelje vrlo vezani i zavisni od njih, bez obzira radi li se o majci ili ocu, bez obzira jesmo li mlađi ili stariji. Javlja se osećaj nelagode, srama i strah od samoće. Naravno, što smo stariji, racionalnije pristupamo takvom iskustvu, svesni da je to deo života i da je to normalan životni proces. Od istinskog udarca zbog gubitka roditelja teško se oporavljamo. Smrću roditelja gubimo odnos privrženosti koji je po mnogo čemu poseban, u odnosu na druge odnose privrženosti uspostavljenim tokom života.  Gubitak roditelja je i gubitak vlastitog identiteta, tj. konačni gubitak životne uloge deteta - kćeri - koji je izražen nakon smrti oba roditelja. Taj nam gubitak teško pada jer je reč o jedinoj životnoj ulozi koju imamo od prvog trenutka kad smo ugledali svet. 
Moram i danas da napisem, tek koliko je bolno kad izgubis zivotnu ulogu - sestre  svom bratu -.

jamie beck | from me to you







Ona je provela zivot vodeci racuna o tebi

Spavala svega sat ili dva
Uvjek skrivala bol iza osmjeha
Jer majke nikad ne placu.

Kako ste rasli cinili ste je ponosnom
Obje ste znale koliko su vam srca bliska
Ta posebna ljubav ce trajati duze od zivota
Majke nikad ne umiru.

Majko moja
Ja sam bolja osoba zahvaljujuci tvojoj ljubavi
Ja sam bolja dusa jer sam tvoje dijete
Ovaj svijet je sigurnije tle
Kad me drzis za ruku mogla bih letjeti
Mama ja,
Nisam primjetila koliko je vremena proslo
Mama ja,
U tvojim ocima sam mogla vidjeti zivot,
Godine dostojanstva
Voljela bih te zagrliti
Mama ja.

Kada sam izgubljena, vodis svaki moj korak
Zalijecis svaku moju proplakanu suzu
Ti si zena kakva zelim da postanem
Pravicna, odana i jaka.

Koje su tajne tvog osmjeha,
Koje su tajne tvojih vrlina,
Tvog strpljenja
Pomozi mi u ovom kisnom danu
Postedi me bola.

Majko moja,
Ja sam bolja osoba zahvaljujuci tvojoj ljubavi
Ja sam bolja dusa jer sam tvoje dijete
Ovaj svijet je sigurnije tle
Kad me drzis za ruku mogla bih letjeti
Mama ja,
Nisam primjetila koliko je vremena proslo
Mama ja
U tvojim ocima sam mogla vidjeti zivot
Godine dostojanstva
Mama volim te.


 

  ilikeproserpina:

shh






Nema komentara:

Objavi komentar