4. ruj 2015.

mojoj sestri danas je rodjendan






Želim da ti osmeh ozari lice i iskrena ljubav ispuni dušu! Ne samo ovog već i svakog dana, želim da se budiš nasmejana! Srećan rođendan!





 Imati puno prijatelja i prijateljica je zaista predivan osjećaj,ali svi kad tad otkriju svoje pravo lice,prevare te,razočaraju te,lažu te,ogovaraju te..ali ima jedno biće jedno prekrasno biće koje je uvijek tu uz mene,koje nosi moje prezime,koje su moje oči vidjele kad sam došla na ovaj svijet..a to je moja sestra!jedina osoba koja me nikad nije izdala,koja je uvijek bila uz mene,davala mi podršku,savjete,bila moja utjeha,moje rame za plakanje,čuvala me i branila od svih,nikad nije odustala od mene,borila se za mene! baš kao pravi borac,ona je poput mojeg heroja koje nedam nikome i koje čuvam kao oko u svojoj glavi!moja sestra je zaista predivna osoba izvana i iznutra,ima najljepšu kosu i blistave oči,najljepši mogući osmjeh koji čim vidim razveseli moj dan.Ona je oduvijek bila tu,i uvijek će biti! Uvijek sam uz nju,i baš zato je volim..što se i svađamo,i potučemo ali zauvijek ostajemo tu jedna za drugu♥


     









Nema komentara:

Objavi komentar