26. svi 2015.

If the Shoe Fits- The Bibbidi Bobbidi Boo Dilemma







Evo mog pitanja... Ako je staklena cipelica savršeno odgovarala, zašto je uopšte ispala???
Ako je , kao što smo odgajane da vjerujemo , došlo do "magije u cipeli  " ozloglašena  cipelica možda pokušavala gospođici  Elli nešto da kaže ???

Može li cipela da nam promjeni život? Pa, svakako nam može promijeniti dan ili noć , a u slučaju Pepeljuge,  jedna cipela može odneti zlu rodbinu i predati joj ključ od predivnog zamka.  Ali da li je to zaista bila cipela ... nisam sigurna da ni fantastični par Manolo cipela ima takvu magiju. Preko više od 325 godina priča o čađavoj sirotoj djevojci u krpama, koja je sva bila dobra i lijepa, i koja je bila "spašena" od zgodnog princa i Dobre Vile,  bilo obeležje bajki za laku noć i snova svake male djevojčice. Sastojci za ovu bajku su jednostavni...

Treba ti zla maćeha



sa dvije ružne polu-sestre
 


Dobra Vila
 
Zgodni Princ
 


i naravno TE magične cipelice
 
 
 
 
 
Cinik u meni zna da je novi Film Pepeljuga pravi Dizni proizvod, koji podrazumjeva prodaju milionima djevojčica svega,  od plastičnih plavih cipelica, najlon balskih haljina i "Pepeljuga" posteljine... Shvatam! Brinem se da, u stvari, Dizni prodaje tim malim devojčicama mnogo više od toga, podiže novu generaciju djevojaka koje žive od fantazija i bajki... to ne može biti dobro, zar ne? Devojke treba da znaju da prave svoju magiju vjerujući u sebe a ne u Dobre Vile.
 
Ipak, moram priznati da je u meni ukorijenjen  kompleks Pepeljuge -uvjek sam u sebi duboko vjerovala, bez obzira koliko obrazovana Feministkinja sam postala, da "jednog dana moj princ će doći". Ja sam se borila, dovela u sumnju sve stvari "srećno do kraja života", nosila  sa ponosom moju nezavisnu ženku Polo majicu. Ali kada se sve sabere ja ću iskreno priznati da romantičar u meni pobjedi-svaki put.
 
Volim tu priču, uvjek sam je voljela-od gledanja crno-bjele verzije plesa Julie Andrevs , pjevala sam zajedno sa Gus Gus  u crtanom i igrala uz imaginarni Bibbidi Bobbodi Boo štapić oko kuće. A sada ne mogu da dočekam da vidim novi Film.
 
  
 


Ali evo šta ja mislim o Pepeljuzi... Objasniću Vam da ona u stvari nije bila spašena , već je bila borac za svoja prava, I suprostavila se na, svoj, nežni način, onima koji su pokušali da je zadrže u uglu u maloj stolici. Pepeljuga je svojom "ljepotom" uticala na sve oko sebe, uključujući i princa koji je bio izgubljen I kome je bila potrebna njena milost da pronađe svoj put.

Naravno, ona je imala svoju Dobru Vilu, i zar mi sve nebismo voljele da imamo jednu! Na kraju, ipak je Pepeljuga bila ta koja je bacila pravu čaroliju i promjenila svoju sudbinu. Ona vjeruje u sebe, iako ima malu pomoć usput, jer u suprtnom ne bi imala toliko ljubavi i razumjevanja za sve oko sebe. Ona sama pronalazi svoj put do "Happily Ever After". Biram da vjerujem da je nastavila da vodi Kraljevstvo u partnerstvu sa svojim Princem!

 

                                                                                  

Tako da ću sada, sjesti u svoju stilsku fotelju, usuti toplu čokoladu u rozmari šolju, uključiti  novi Film Pepeljuga, sa savršenom scenografijom, prelijepim kostimima i čuvenom staklenom cipelicom... ali ... obećavam zaspaću do ponoći !
 


 

                                        




 



Nema komentara:

Objavi komentar