29. svi 2015.

 

Da, slušam te...I uvjek ću te slušati!

Srećan ti dan majki






Ja sebe smatram prilično nezavisnom ženom ... poznatom po snažnoj volji, svojim stavovima o prilično svemu  i velikim maštanjima. I  znam biti  tvrdoglava, ali mislim stvarno tvrdoglava sa vremena na vrijeme. " Može to mnogo bolje" ili "Nemoj mi kvariti merak" mogla bi biti moja lična himna ... ali moram priznati da u glavi stalno čujem i druge glasove... U stvari nešto slično kao Petar Zec "Mi ne slušamo naše majke baš dobro ... barem ne sa ušima". Majkini govori posle toliko godina mogu postati istinski Muzak u našim životima, muzika koju stalno čujemo iznova u svakoj priči. " Zašto nosiš to?" je vječiti hit singl - Ali obećavam ti Mama, možda te ne slušamo... ali vjeruj mi da te čujemo! Kako drugačije da kad odrastemo zvučimo isto kao ti???


Bez obzira šta drugo Mama radi u svom životu, njen posao su njena djeca. Za naše mame naš "krajnji rezultat" je proizvod njihove karijere ... pa naravno da se od nas traži da ga dobro uradimo!!! Naš uspeh je i njihov uspjeh i za više od jedne generacije žena to odražava "slavu" ili "neuspeh" . Mi smo personifikacija njihovog životnog poziva-ako se mi zeznemo, i one su!

Možda ima dana kada se pitam, da li ću ikada uraditi išta dobro, ali ja sam žena koja brine mnogo da sve bude urađeno baš kako treba, jer je njihov otisak prstiju u svakom mom poslu. Naravno, ja sam izabrala bitke koje vodim sa njima da bi ih izludela...Kada po kišnom danu neću da nosim kišobran ili kabanicu, ili neuredna izađem sa njom u šetnju..."Učini nešto sa svojom kosom" je konstantno crvrkutanje-Ali uz njega znam da nikad nisam sama!
Moram to tako da shvatim-da sam proizvod svoje majke. Ja proizvedena ne sa sebičnošću ili interesom da budem njena kopija, već sa potpunom posvećenošću. Ona je Majka, to je ono što ona radi! Uprkos mnogim drugim ulogama i sposobnostima, biti Majka je svaki centimetar njenog bića. Kad bih se izmakla i pogledala ženu koja me je podigla, vidjet ću da nije svaka žena koja nosi ovu oznaku Majke, radi to. Uz svo dužno poštovanje, MOJA MAMA JE BOLJA OD TVOJE-HA!

Nije to da druge Majke ne vole svoju djecu, ili da nisu uradili dobar posao, ali su negdje u odrastanju svoje djece proglasile kraj igre-njihov posao je tu završen!U redu, profesionalci mogu reći da je to zdravo i normalno-ali ZABORAVI! Možda ja ne vidim kako je moguće povući se  iz najvažnijeg posla kojeg svaki čovek može imati, jer je moja majka, a i njena majka prije nje, nikad nisu digle noge na sto i rekle- moj posao je ovdje završen-Hvala Bogu! Iako moja baka nije više ovdje, kao ni moja majka i tetka,  bila bi srećna da zna da je njen "Muzak" bio usađen u obije njene ćerke, a i da ja i danas svaki dan igram uz njega! ? ŠBBU? Šta bi Baba uradila, čini da se nasmijemo, šalimo i zapamtimo. Kao neka nit koja će nas uvjek povezivati, radićemo kako ona kaže, ali na svoj način, kako bi našle naš put, sa njom u mislima.





 
 Naravno da nije samo "uradi kako ja kažem" melodija koju čujem svakog dana , to su  dublje emotivnije pjesme koje su snimljene duboko u meni. Moram da čujem tu buku. Potreban mi je glas osobe koja me voli bez obzira na sve! Čak i kad ne mogu uvjek dobro da ga razumijem, znam da postoji sklonište u kojem mogu da se sakrijem po kišnom danu.



  
Ako ste srećni u ovom životu veza sa vašom majkom je najjednostavnija, ali najčešće i najkomplikovanija koju ćete ikada imati. Ja sam bila te sreće! Ne postoji ništa jednostavnije nego biti voljen u potpunosti i znati da vas ta ljubav održava, motiviše i čini vas time što ste. Ta neraskidiva struna koja ide od mame na dijete je najmoćnijs i najtrajnija veza koja može biti. Možda možemo prolaziti kroz različita vrata, ali mi obično idemo u istom pravcu ... zajedno!








                                        





                


Srećan ti dan majki, Mama!
Dobar si posao odradila, ali si ga na žalost prerano završila!
Volimo te, ali i dalje čujemo, sve tri...





               



Nema komentara:

Objavi komentar