5. kol 2014.

Danas se osjecam...

`




"Nemam vise strpljenja za neke stvari;ne zato sto sam postala arogantna,jednostavno zato sto sam dosla do jedne tacke u mom zivotu da ne gubim vise vrijeme na ono sto me rastuzi ili ranjava.
Nemam vise strpljenja za cinizam, pretjerane kritike i zahtijeve bilo koje vrste.
Ne posvecujem vise niti jednu minutu onome koji laze ili zeli da manipulise.
Odlucila sam da ne volim one koji me ne vole i da se...
ne osmjehujem onima koji se meni ne osmjehuju.
U prijateljstvu me smeta nedostatak lojalnosti i izdaja i nemam vise strpljenja za to.
.......................................................................................................
I Narocito....... nemam vise strpljenja sa onima koji ne zasluzuju moje strpljenje.



Nema komentara:

Objavi komentar