11. stu 2013.

Teleći kare sa kestenjem





 Sastojci:

1 kg telećeg karea bez kostiju
 250 g očišćenog,prethodno ispečenog kestenja
250 g krupno sećenih bukovača,šitake,šampinjona ( koje god imate ili mešavina )
 150 g dimljene slanine u komadu
 2 grančice ruzmarina (ili 2 ravne kašičice suvog)
 8 sitnih glavica crvenog luka
 1 čen belog luka
 100 ml belog vina
 100 ml povrtnog temeljca
  maslinovo ulje
 po ukusu biber, vegete,so

Priprema:


Oljuštiti dva crvena luka,iseckajte ih sa belim lukom i propržite u dubljem tiganju na par kašika ulja.

Krupno iseckajte 2/3 količine kestenja i pečuraka pa dodajte u tiganj i njih zajedno sa grančicom ruzmarina i propržiti nekoliko minuta.

Meso rasecite tako da dobijete veću, tanju šnitu i malo ga istucite




Po površini rasporedite propržene sastojke i pola količine slanine,krupno isečene.
Uvijte meso u rolat.





Preostalu slaninu iseći na tanke šnite,njima obmotajte rolat pa ga uvežite kuhinjskim koncem.



Propržite meso u većoj šerpi na malo ulja i sa preostalim oljuštenim crvenim lukom.
Posolite,pobiberite dodajte preostali ruzmarin,pečurke,kestenje i vino,pa zaliti kutlačom vrelog temeljca.

Dinstati meso na umerenoj temperaturi oko 1 sat,povremeno ga okrećući i prelivati sokovima od dinstanja.

Moje parče mesa je bilo oko 2.5 kg i ja ga nisam mogla dinstati na ringli u šerpi, sve sam uradila kako piše u receptu, prekrila ga folijom i dobro zatvorila pa sam ga pekla oko dva sata u rerni, i svakih dvadesetak minuta sam ga okretala i prelivala sokovima, i ponovo zatvarala sa folijom. Zadnjih 45 minuta sam ga otkrila da dobije lepu hrskavu koricu i da porumeni.
Meso sam premazala sa meat tenderizing prah  ( omekšivač za meso u prahu ) i namazala sa mlevenom slacicom (muster seeds.)
U smesu od pečuraka i kestena sam dodala malo vegete i bibera.

Žao mi je što nemam bolju sliku ovog divnog pečenja, ali ispred gostiju nije lako uslikati...mnogi od vas znaju o čemu pričam.

Nema komentara:

Objavi komentar