28. lip 2013.

Mojim roditeljima











..ovaj post posvetiću onima zahvaljujući kojima sam došla na ovaj svijet; koji su me naučili prve riječi, prve korake, vidjeli moj prvi osmjeh.. koji su se radovali i tugovali sa mnom - koju su uvijek bili uz mene- smijali se i plakali sa mnom- kojima sam neizmjerno zahvalna na svemu- mojim roditeljima..

Zapravo i ne znam kako da krenem, od kuda.. Kako da riječima zahvalim na svemu što su učinili za mene, moju sestru i brata, kako da im riječima zahvalim što su mi bili ne samo roditelji nego i prijatelji kojima sam mogla reći sve, koji su me uvijek saslušali i dali mi savjet..

Mogla bih puno pisati o njima, samo riječi divljenja i hvale...
Volim ih i neizmjerno im zahvaljujem  ...
Danas je njihova godišnjica braka, 60 godina...


greeneyes55:

Michelle Dockery On the set for “Downton Abbey”
Photo: Anonymous

Nema komentara:

Objavi komentar