18. lip 2013.

Pripreme za Bozin rođendan


❤




01newborn


Na dan tvog rođenja za mene je rođen novi život ljubavi, najljepši dan kojim je procvjetalo sve cvijeće proljeća i donijelo radost u moje srce. Sretan ti rođendan!


                           (via ♥pink♥silver♥Chantelle♥ / Cute)



Prije nego što se rodila i dobila ime, moja unukica dobila je nadimke od Petra i mene. Sve je počelo
jednog zimskog dana u Sarajevu, Petar i ja kitili smo jelku za novu godinu. Na našoj jelci pored bombica i ostalih figura nalaze se lutkice koje pojedinačno predstavljaju članove naše porodice. Naravno ja sam kraljica, Djuro kralj a ostale lutkice su naša djeca, velika i mali Petar.Vraćajući prazne papire u kesice, primjetila sam jednu lutkicu - djevojčicu u čipkanoj rozoj haljini. Bila je višak, nekad je predstavlja Jelenu ili Maru na našoj jelci. Nježno sam je uzela i rekla Petru da je vratimo u kutiju da nam se ne izgubi i da neko ne pomisli da je prazni papir. I tako dok dana dok smo kitili sobe, stepenište, vrata i prozore koji su ispunjavali sobu bjelilom  snježnih pahuljica, miris cimeta koji je dolazio iz kuhinje gje su se pekli kolači zazvonio je telefon. To je bila Jelena koja nas je zvala da nam kaže da će Petar dobiti sestricu a ja unuku. Sjeli smo u toj gužvi od kutija, zelenila, bombica, ljubili se i pjevali kako nam dolazi nova beba i to djevojčica. U trenu sjetila sam se odložene lutkice roze haljine, izvadim je iz kutije, i pitala mog unuka Petra koji je tad imao svega jednuipo godinu da li ćemo rozu lutkicu pridružiti našoj porodici. Ponovio je "da, bako Rozu  pored mene." I tako je moja nerođena unukica dobila prvo ime Roza. Mjesecima kasnije prerasla je u Bozu.Kad se rodila roditelji su joj dali ime Martina. Svejedno ona je idalje bila naša Roza, Boza. Kad je progovorila prvo je sebe zvala Boka a sad sebe ponosno zove Martina.
Jedno je sigurno roza boja joj najbolje stoji.

                            ❤

                   Dan kad je Martina dolazila kući ja sam posle dužeg vremena kupila sebi rozu haljinu.


   moja unuka došla je kući

                             

prije dvije godine sam ponovo postala baka




                          maryxoseb:

(vía baby, cute, girl - inspiring picture on Favim.com)

                      Pinned Image

                            

                          Pinned Image
                         

                       

              Pripreme za drugi rođendan

                  

                                              Pinned Image

Pinned Image

                          Pinned Image

           Pinned Image

             Pinned Image

                         Pinned Image




                         

                 Pinned Image

                               Pinned Image

                Pinned Image

             Pinned Image

                    Pinned Image

                Pinned Image





  

Barbie



Fun dresses for the Barbie Fashion Show




Gumball birthday Party

Gumball birthday Party 1

Gumball birthday Party 2Gumball birthday Party cookies
Gumball birthday Party treatsGumball birthday Party backdrop
Gumball birthday Party backdrop
Gumball Party











all the details below…






Nema komentara:

Objavi komentar