2. lis 2012.

Draga djeco



Sada još nisam ostarala, a kada me budete vidjele takvu, budi te strpljive sa mnom i pokušaj te me razumjeti.…ako se zaprljam u vreme ručka, i ako se ne mogu sama obući, budite strpljive…


Sjeti te se sati, koje sam potrošila, dok sam vas tome naučila. I ako u razgovoru ponavljam iste stvari uvijek iznova, nemoj te me prekidati… saslušaj te me! Kada ste bile malene, morala sam vam istu priču čitati uvek iz početka, pre no što bi utonule u san.



Ako se ne budem željela kupati, ne ismejavaj te me i ne vređaj te… Seti te se kako sam vas morala loviti i izmišljati hiljade razloga, da bi ste ušle u kadu.



Kad opaznate moje nepoznavanje nove tehnologije, daj te mi vremena i nemoj te me gledati s podsmehom na licu… Ja sam vas naučila mnogo stvari: pravilno jesti, pravilno se obući, suočiti se sa životom…

Ako nekad u razgovoru zaboravim ili izgubim nit razgovora, daj te mi malo vremena, da se prisetim… i ako mi to ne pođe za rukom, nemoj te se uznemiravati. Nije mi najvažnija stvar na svetu naš razgovor, već to, da sam s vama i da me znate saslušati…
Ako ne budem željela jesti, nemoj te me prisiljavati da jedem… Sama znam najbolje, kada mi je hrana potrebna, a kada ne…

Kada mi umorne noge više nebudu dozvoljavale da hodam, pruži te mi ruku… jednako kao što sam je ja pružila vama, kada ste napravile prve korake. I, ako vam jednom kažem, da više ne želim živeti, da želim umreti, ne ljuti te se na mene…jednog dana će te razumeti. Pokušaj te shvatiti da se u starosti ne živi, već se preživljava.


Jednom će te spoznati, da sam vam uprkos svim učinjenim greškama, željela samo najbolje i pokušala sam vas pripremiti na putovanje života. Ne žalosti te se, ne ljuti te se i ne osećaj te se bespomoćnim, kada me budete gledali pored sebe takvu. Budi te pored mene i pokušaj te me razumeti i pomoći mi… tako kao što sam ja pomagla vama, kada ste počele živeti.


Budi te mi oslonac, pomozi mi da zaključim putovanje s ljubavlju i strpljivošću… Vratiću vam osmehom i neizmernom ljubavlju, koju sam oduvek čuvala za vas.
   Volim vas kćeri,   vaša majka
p.s. ovih dana sam tužna  




2 komentara: