2. kol 2016.

Duboko u meni živi djevojčica



duboko u meni živi djevojčica koja te je zavoljela...
koja je hrabro brisala svoje suze...
koja je trpjela dok za tebe nije znala..
koja je krhotine svoga srca hrabro skupljala...
koja nije dopustala da se slomi...
koja te je zavoljela onako duboko...
čisto...
nevino i dječje...

od prvog pogleda sam
te osjetila posebno duboko u srcu i duši
nikad za tu toplinu nisam znala dok tebe nisam ugledala...
znala sam da ću biti sretna u stobom i tvome naručju...
ti si me probudio i izašao iz moga sna...
čvrsto u svom naručju čuvala sam ljubav za tebe...
tebe je tako lijepo i tako lako voljeti, jer ti imaš tako nježnu iskrenu ljubav..
koju svaki čas pokazeš, ti je izgovoriš, ti je ponosno pokažes pred svima i svuda..
pored tebe se osjećam savim nešto posebno.. kao princeza jer čitaš sa očiju..
pustiš da se osjećam kao voljenja žena, kao žena.. tvoja žena.. stobom je sve tako drugacije..
stobom sam upoznala drugu stranu zivotu punu razuma , punu nježnosti, punu sreće, punu ljubavi..
..Hvala ti za svu tvoju ljubav volim te. Srećan rođendan...














Nema komentara:

Objavi komentar