24. kol 2015.

Sjećanje...na mog voljenog oca




Bilo koje riječi slaba su utjeha onima koji ne mogu preboljeti i čije duše zaplaču kad zabole sjećanja, prošlo je 26 godina.




Tu si s

Odjednom začuje se zvono i kada otvorim vrata, padam u plač i zovem ''Hej vratio se tata'' i grlim ga oko vrata i ljubim ko da ga gubim, a on se vraća kući natrag..Hej tata, divno je zvati te tata, molim te sjedi ovdje jer moram ti pričati svašta, tol'ko toga se zbilo dok te nije bilo i zbog toga mi je krivo. Da si barem bio ovdje, lako je bilo nama, kraj mene, Ljilje i Veska uvijek društvo i galama, al mama je bila sama. Da si barem bio ovdje, kad su mama i Vesko otišli.



Da si barem bio ovdje, ćerka ti postala baka. Jelena se udala, šteta što nisi bio, stvarno šteta, al' nije sve tako sivo, ali da si barem vidio kad ti se prvi praunuk Petar rodio. A onda je došla mala šmizla Martina, da si barem bio ovdje, i vidio već viđene zagrljaje oca i ćerke.Da si barem bio ovdje, bio bi ponosan, Mara tvoja ljubimica ( dobila je ime po tvojoj majci- babi Mari) je postala doktorica, odjednom zvuk galama, budim se sva uplakana i shvatim ovo sanjam.


 Bio tu il tamo znam da tu si sa mnom, ja te svakim danom osjećam svom snagom, tata, vodiš me ravno onda kada ne znam gdje i govoriš samo hrabro onda kada ne znam kako. Ustvari istina je takva da si uvijek bio ovdje, nikad nas nisi napustio, oduvjek nas čuvaš bolje, moj si anđeo čuvar, čuvaš me gore s neba, kad treba i ti mi daješ snagu onda kad je nemam. Ne daš mi da padam onda kad me rane bole a kad spustim pogled dole kažeš glavu gore, tata osjetim to, osjetim bol, al imaš pravo, nema smisla patiti, treba ići naprijed ravno i to je glavno. 
Sve je jasno, neke stvari shvatiš onda kad je za njih kasno, tata hvala ti na svemu jer ti si mi dao život, tata hvala što si uz mene onda kad nema nikog. U trenu kada život prestane on ne nestaje jer naši voljeni ostaju voljeni, ostaju ovdje svi, u našim srcima. Ako ost'o si bez nekog dragog i baš bi rado htio da je tu kraj tebe i da zagrli te snažno vjeruj, taj te gleda s neba i pazi stalno, on ti daje snagu onda kad ti nije lako..



 
 

Nema komentara:

Objavi komentar